Beste gratis offline muziek-app voor iPhone?

Ik heb onlangs al mijn mobiele data verbruikt door muziek te streamen. Ik ben op zoek naar een goede offline muziek-app voor mijn iPhone die gratis is. Heb je aanbevelingen?

Laten we eerlijk zijn, de meeste gratis apps zijn waardeloos voor offline muziek. Het is alsof je goud moet vinden in een hoop roest. Maar goed, ik zal je vermaken. Je beste kans is de gratis versie van Spotify, waarmee je wat offline afspeellijsten kunt maken. Ze houden je graag aan een dataketen, maar je kunt tenminste een paar nummers downloaden.

Verder kun je Evermusic proberen. Je kunt je muziek van cloudopslag naar de app uploaden en offline afspelen. Sommige mensen zijn er lyrisch over alsof het de wederkomst is. Ik zou zeggen, geef het een kans.

Tenslotte is er VLC Media Player. Importeer je eigen muziek en sla het offline op. Zeker, het is geen trendy muziekapp, maar het werkt. Dus tenzij je wilt betalen, zijn dit je beste opties. Verwacht geen wonderen.

Hopelijk helpt dit een beetje.

Oké, dus wat @voyageurdubois zei heeft wel wat waarde. Laten we dit iets verder uitpakken.

Spotify’s gratis versie is oké voor online streaming, maar het is waardeloos als je uitsluitend offline wilt gaan. De offline afspeellijsten zijn behoorlijk beperkt en eerlijk gezegd voelt het bijna alsof ze er zijn om je te lokken om voor premium te betalen. Dus, ik zou het waarschijnlijk vermijden als jouw belangrijkste ding geen datagebruik is.

Evermusic is intrigerend, vooral als je al een verzameling muziek op cloudopslag hebt. Het uploaden van je nummers naar de cloud en ze in Evermusic trekken kan echt goud zijn. Misschien niet de tweede komst, maar dichtbij. Maar wees bereid om wat tijd te besteden aan het beheren van je bibliotheek.

VLC Media Player echter… ieks. Tenzij je een nostalgische liefde hebt voor het overzetten van MP3’s alsof het 2006 is, voelt het als een onhandige omweg. Het is betrouwbaar, zeker, maar man, het is geen pretje.

Nu, als je op zoek bent naar iets gebruiksvriendelijker, is Musi een redelijke gok. Zeker, het is vooral voor streaming, maar het stelt je wel in staat om nummers te downloaden voor offline gebruik als je in de instellingen duikt. Een andere app is Audiomack - nu komen we ergens. Het is gratis, en je kunt nummers downloaden voor offline luisteren. Plus, het heeft wat goede dingen als je houdt van het ontdekken van nieuwe muziek.

Er is ook de meer doe-het-zelf route: de Bestanden-app op iPhone. Het is geen aangewezen muziekspeler, maar je kunt basis audiobestanden opslaan en afspelen. Een beetje vanille, maar werkt in een noodsituatie.

Hoe dan ook, bottom line? Gratis opties zijn schaars in de offline afdeling, maar met wat omwegen kun je je erdoorheen werken. Succes met zoeken.

Man, proberen fatsoenlijke offline muziek op een iPhone te krijgen zonder te betalen? Het is als het zoeken naar een naald in een hooiberg. Maar oké, laten we deze puinhoop induiken.

Ik zie dat @sognonotturno en @voyageurdubois al enkele namen zoals Spotify, Evermusic en VLC Media Player hebben laten vallen, dus laten we dat ontleden en wat meer sap toevoegen aan het gesprek:

1. Spotify Gratis Niveau: Oké, dus ja, @sognonotturno noemde Spotify’s gratis niveau. Eerlijk gezegd is het best fatsoenlijk, maar het voelt alsof Spotify je gewoon plaagt om de premium versie te kopen. Beperkte offline afspeellijsten en het maakt je echt aan het jongleren met je nummers. Voordelen? Het is populair, vertrouwd en heeft een enorme bibliotheek. Nadelen? Beperkte offline mogelijkheden op het gratis niveau.

2. Evermusic: Meer als een underdog. @voyageurdubois noemde Evermusic, wat legitiem is als je een muziekbibliotheek in cloudopslag hebt opgeslagen. De app haalt je bestanden binnen en laat je offline luisteren. Het grootste voordeel? Flexibiliteit met cloudopslag. Het nadeel? Je moet je muziek handmatig uploaden, en dat kan vervelend zijn.

3. VLC Media Player: Deze is een beetje een dinosaurus. Zeker, het is betrouwbaar maar laat eerlijk zijn, het is niet glad of cool. Voordelen? Het werkt en is robuust. Nadelen? Voelt behoorlijk ouderwets aan, en het overzetten van bestanden voelt als een terugreis naar Y2K.

4. Musi: Deze was niet genoemd, maar het is het vermelden waard. Musi staat offline spelen toe als je wat instellingen aanpast. Voordelen hier? Gebruiksvriendelijk en eenvoudig. Nadeel? Je moet nog steeds wat instellingen uitzoeken.

5. Audiomack: Nu hebben we het erover. Audiomack is solide voor offline luisteren. Het is gratis en je kunt nummers downloaden, vooral handig als je nieuwe nummers wilt ontdekken. Voordelen? Gratis en goed voor het ontdekken van nieuwe nummers. Nadelen? Bibliotheek is misschien niet zo uitgebreid als de grote namen.

6. Apple’s Bestanden App: Als je eenvoud wilt en geen probleem hebt met basis, gebruik dan de Bestanden app. Sla je audio-bestanden daar op en speel ze af zoals je wilt. Basis maar effectief. Voordelen? Eenvoudig en zonder franjes. Nadelen? Te basic voor een reguliere muziekliefhebber.

Hier is een wilde kaart: YouTube Music Gratis Niveau. Hoewel niet volledig offline, kun je bepaalde muziekvideo’s preloaden voor offline spelen in gebieden met slechte internetverbinding.

Dus, als je de heilige graal van gratis offline muziekapps zoekt, zal een balans tussen apps zoals Evermusic en Audiomack je misschien dichtbij brengen, zij het met wat hobbels. Verwacht een beetje zwoegen om zaken goed te beheren en in te stellen. Definite trade-offs maar hé, in de wereld van gratis apps gaat het allemaal om het kiezen van je gevechten.