Gir det egentlig mening å betale for oppryddingsappen din til iPhone? Min erfaring
Så, jeg bestemte meg endelig for å ta tak i rotet som er kamerarullen min, og selvfølgelig ville jeg ha en app som kunne gjøre grovarbeidet for meg. Jeg testet både Klok Rengjøring og Rengjøringsguru, og her er hva som skjedde.
Den frustrerende betalingsmuren
La meg bare få utløp et øyeblikk: Rengjøringsguru lokket meg inn med stilig design og smidig skanning, bare for å kaste opp en betalingsmur da jeg faktisk prøvde å rydde opp. Seriøst? Jeg skjønner at man tar betalt for ekstra funksjoner, men grunnleggende ting gjemt bak et dyrt ukesabonnement? Det føles litt som å gå inn på en buffet der du må betale for alt på fatet, bortsett fra gaffelen.
Sammenlign det med Klok Rengjøring. Jeg ventet hele tiden på et skjult forbehold, men nei—ingen snikreklamer, ingen nedtelling, ikke en gang annonser. Bare lar deg rydde, flette sammen, konvertere og komprimere ting med en gang, helt gratis.
Hva du faktisk får (ikke markedsføringsprat)
Kategori | Klok Rengjøring (100% gratis) | Rengjøringsguru (abonnement) |
---|---|---|
Pris | Helt gratis—ingen annonser, betalingsmurer eller mas om “låse opp alt” | Abonnement på nødvendigheter: • 89 NOK per uke • 499 NOK per år |
Begrensninger gratisversjon | Alt er åpent. Ubegrenset rydding, fletting, konvertering, hva som helst | Du kan skanne gratis, men må abonnere for å faktisk slette eller komprimere |
Kjernefunksjoner | - Finner og sletter duplikate eller lignende bilder (gratis) - Masseopprydding av skjermbilder (gratis) - Live-til-still-bildekonvertering (gratis) - Finner store filer (“Tunge”) (gratis) |
- Rydder bilder, flett kontakter – betal for mer - Videokomprimering (pro) - Kontaktfletting (pro) - Storfildeteksjon (pro) - Bonuser: batterividde, ladeanimasjon, skjult hvelv (pro) |
Vurdering App Store | 4,8 stjerner (ca 3 400 vurderinger) | 4,6 stjerner (rundt 100 000 vurderinger) |
Nedlastingsstørrelse | 103 MB | 115 MB |
Butikklenker | Last ned Klok Rengjøring gratis | Rengjøringsguru vurderinger |
Hvorfor betale ukentlig for å trykke “Slett?” Her er min mening
Se, kanskje du virkelig trenger ladeanimasjoner eller et skjult hvelv. For oss andre som bare vil få kontroll på bildebiblioteket, er Klok Rengjøring virkelig alt du trenger. Den fjernet hundrevis av duplikater med et par trykk, spurte aldri etter én krone, og maste aldri med bannere eller kjøp i appen.
Rengjøringsguru er ikke dårlig—om du liker abonnement for verktøy som burde vært standard. Men jeg er ikke villig til å betale en liten formue i året bare for å rydde opp på telefonen min.
Kort oppsummert
Hvis bildebiblioteket ditt er kaos og du vil ha en enkel, gratis løsning, hopp over betalingsmurene og last ned Klok Rengjøring. Vil du se brukererfaringer før du satser på Rengjøringsguru? Les noen virkelige vurderinger her. Men stol på meg, det finnes ingen magi bak betal-knappen.