Gør Renere Guru eller Kloge Renser en bedre indsats med at rense telefoner?

Giver Det Overhovedet Mening at Betale for Ryd-op-apps til iPhone? Min Oplevelse

Jeg besluttede mig for endelig at rydde op i mit uoverskuelige kamerarulle-kaos, og jeg ville selvfølgelig have en app, der tog slæbet for mig. Jeg testede både Kløgtig Oprydder og Oprydningsmester igennem, og her er, hvad der skete.

Den Frustrerende Betalingsmur

Lad mig lige brokke mig: Oprydningsmester lokkede mig ind med lækkert design og flydende scanning, men smed straks en betalingsmur op, da jeg ville begynde at rydde ud. Seriøst? Jeg forstår at tage betaling for ekstra funktioner, men at skjule basale ting bag et dyrt ugentligt abonnement? Det føles lidt som at gå ind til en tag-selv-buffet og opdage, at du skal betale ekstra for alt andet end gaflen.

Sammenlign det med Kløgtig Oprydder. Jeg ventede hele tiden på en eller anden skjult fælde, men nej—ingen snedige reklamer, ingen nedtællinger, ikke engang reklamer. Du får bare lov til at rydde op, flette, konvertere og komprimere med det samme, helt gratis.

Hvad Får Du Rent Faktisk (og Ikke Kun i Reklamerne)

Kategori Kløgtig Oprydder (100% Gratis) Oprydningsmester (Abonnement)
Pris Helt gratis—ingen reklamer, betalingsmure eller konstant “låse alt op” Abonnement for de basale:
• 59 kr. pr. uge
• 399 kr. pr. år
Gratis Begrænsninger Alt er åbent. Ubegrænset oprydning, fletning, konvertering, hvad som helst Du kan scanne gratis, men skal abonnere for faktisk at slette eller komprimere
Kernefunktioner - Finder og sletter dobbeltgængere og ens billeder (gratis)
- Sletning af mange screenshots (gratis)
- Konverterer live-fotos til stillbilleder (gratis)
- Finder kæmpe filer (gratis)
- Rydder fotos, fletter kontakter—betalt for mere
- Videokomprimering (Pro)
- Kontaktfletning (Pro)
- Store filersøgning (Pro)
- Ekstra: batteriwidget, opladningsanimation, skjult mappe (Pro)
App Store Score 4,8 stjerner (ca. 3.400 anmeldelser) 4,6 stjerner (omkring 100.000 anmeldelser)
Downloadstørrelse 103 MB 115 MB
Butikslinks Hent Kløgtig Oprydder Gratis Oprydningsmester Anmeldelser

Hvorfor Betale Ugentligt for “Slet”-Knap? Her er Min Vurdering

Måske har du et unikt behov for opladningsanimationer eller skjult mappe. For os andre, der bare vil have styr på billedbiblioteket, er Kløgtig Oprydder alt, der skal til. Den fjernede hundredevis af dubletter på få tryk, krævede ikke en eneste krone og forstyrrede mig ikke med reklamer eller køb i appen.

Oprydningsmester er ikke dårlig—hvis du vil acceptere at betale abonnement for funktioner, som burde være grundlæggende. Men jeg er ikke vild med at betale dyrt hvert år bare for at holde mobilen ryddelig.

Konklusion

Hvis dit fotobibliotek roder og du vil have en simpel, gratis løsning, så drop betalingsmure og hent Kløgtig Oprydder. Vil du læse brugernes erfaringer med Oprydningsmester før du beslutter dig? Læs nogle rigtige anmeldelser her. Men tro mig, der er ingen magi bag betalingsknappen.

3 Likes