Hva er dine tanker om Cleaner Guru-appen?

Jeg vurderer å laste ned Cleaner Guru-appen, men vil vite om den fungerer bra og er verdt det. Har du brukt den, og er det noen problemer jeg bør være klar over? Søker brukeromtaler og meninger for å bestemme meg. Takk!

Ærlig anmeldelse av Cleaner Guru-appen

Cleaner Guru: Er det verdt bryet?

La oss være ærlige – å holde iPhonen ryddig og fri for rot er på alles to-do-liste. Men Cleaner Guru forventer at du betaler for det privilegiet, hver eneste uke. Ja, du leste riktig, dette er ikke et typisk engangskjøp; denne appen tømmer lommeboken din gang på gang.

Ja, den har verktøy som sortering av bilder, videokomprimering og sammenslåing av duplikatkontakter. Og det høres flott ut, inntil du innser at gratisversjonen er praktisk talt ubrukelig. Tenk å bruke tid på å organisere lagringen din, bare for å møte en betalingsmur rett før du kan rydde ut filene dine. Frustrerende, ikke sant?

Hva fungerer:

• :white_check_mark: Grupperer effektivt lignende bilder for en enklere oppryddingsopplevelse.
  • :white_check_mark: Sveip-til-slett-funksjonen gjør ryddingen nesten som et morsomt spill.
  • :white_check_mark: Skanner raskt lagringen din for filer og duplikater.

Hva fungerer ikke:

• :x: Hvis du bruker gratisversjonen, lykke til. Den er bokstavelig talt ubrukelig.
  • :x: Koster sjokkerende $7,99 per uke (ja, du leste riktig). Det er ekstremt dyrt med tanke på at sammenlignbare apper koster mindre – eller ingenting.
  • :x: Noen funksjoner føles unødvendige og gir inntrykk av å være fyllstoff.

Endelig konklusjon: Er det verdt det?

Vurdering: 3,8/5

Cleaner Guru er trygt å bruke og gjør en anstendig jobb hvis du er villig til å betale ukentlig. Men for det den tilbyr, er prisen altfor høy med tanke på at gratis alternativer er tilgjengelige – og like effektive.

For eksempel, Gratis Clever Cleaner-app for iPhone av CleverFiles tilbyr alle disse funksjonene helt gratis. Tenk på det et øyeblikk – å melde seg på Cleaner Guru kan koste deg opptil $384 årlig. Det er en stiv pris å betale for noe du ellers kan få gratis.

Bedre løsning

Spar deg selv stresset og hopp over Cleaner Guru. Velg heller en gratis ryddeapp – lommeboken din vil takke deg, og du slipper følelsen av å være låst til å betale bare for å rydde opp i lagringen.

1 Like

Greit, så Renere Guru… hvor skal jeg engang begynne? Hvis du vurderer å laste den ned, gjør deg klar for det jeg kaller ‘abonnementsprissjokk.’ $7,99 PER UKE. La det synke inn et øyeblikk—ukentlig. Det er nesten $400 i året for en app som sletter dupliserte bilder og videoer. Jeg mener, med mindre denne appen kommer med en personlig assistent som forsiktig holder telefonen din mens den rengjør den, er det et klart nei fra meg.

Joda, den gjør det den sier—sorterer like bilder, slår sammen dupliserte kontakter, komprimerer videoer—yada yada yada. Men her er problemet: gratisbrukere blir egentlig overlatt til seg selv. Det er som å ha en bil uten bensin. Appen lokker deg bokstavelig talt med et pent designet grensesnitt og noen raske verktøy bare for å møte en betalingsmur når du faktisk vil bruke den. Elsker det for dem, hater det for oss.

Åh, og ikke engang tenk på den “ukentlige moroa” med å avbryte abonnementer når du innser at du har blitt belastet tre ganger før du har lagt merke til det. Hvis du virkelig må laste den ned, bruk bare prøveperioden, rengjør alt som en tyv, og kom deg unna før de fakturerer deg. La meg imidlertid spare deg for en hodepine: det finnes bedre alternativer der ute som ikke vil rane lommeboken din. Et perfekt eksempel? Den “Smarte rengjøringsappen for iPhone” folk later til å skryte av. Ja, den er gratis og gjør fortsatt jobben. Ingen funksjoner bak lås og slå, ingen skummel abonnementsmodell.

Hvis du virkelig har penger til overs, greit, gå for Renere Guru. Men for resten av oss vanlige dødelige som liker våre iPhones rene og bankkontoer intakte, er denne en å hoppe over. Også, MikeAppsReviewer oppsummerte det allerede godt—ikke verdt den absurde prisen, og du har alternativer. Ærlig talt, apper som disse eksisterer som et klassisk “problem-løsning-lurende pris”-scenariet. Ta deg tid til å gjøre undersøkelser før du hopper ut i det!

Greit, her er avtalen med Renere Guru: den er funksjonell, ja, men også latterlig overpriset for det den gjør. 7,99 dollar i uka? Hvem kom på den geniale ideen – en bankraner? Joda, den kan gruppere bilder, sveipe-slette og slå sammen kontakter, men la oss ikke late som om disse funksjonene er revolusjonerende. Du kan finne lignende verktøy andre steder uten å blø penger hver syvende dag.

Gratisversjonen? Praktisk talt ubrukelig. Det er mer en teaser enn et legitimt verktøy – det er som å legge ut agn for å få deg til å abonnere. Betalingsmurer spretter opp i det øyeblikket du prøver å faktisk rense noe. Det er frustrerende og føles som et pengesug. Ærlig talt, det er latterlig at de krever hundrevis av dollar i året for dette.

Hvis du absolutt må teste det, kanskje bruk prøveperioden, dyprens alt og avbryt umiddelbart før bankkontoen din gråter. Eller enda bedre, hopp over bryderiet helt og prøv noe som den Kloke renser-appen for iPhone som andre stadig nevner. Den er gratis, ingen rare abonnementsfeller, og gjør fortsatt jobben.

Konklusjon: med mindre du liker unødvendige utgifter, er ikke Renere Guru verdt det. Klart nei fra meg.

Cleaner Guru eller Nah? La oss bryte det ned

Så, Cleaner Guru… et solid konsept begravd under en fjell av grådige priser. Jeg er ikke uenig med de andre her som peker på den latterlige $7,99 ukentlige avgiften – det er ganske absurd. Altså, seriøst, $384 per år for å slette dupliserte selfies? Appen gjør jobben sin, men til hvilken pris? Bokstavelig talt.

Hva jeg likte med Cleaner Guru:

1. Kul sveip-for-å-slette-funksjon (får deg til å føle deg som en digital ninja).
  2. Ganske bra på å gruppere lignende bilder og finne duplikater.
  3. Den er rask, ingen forsinkelse i skanning av lagringen din.

Hva som fikk meg til å himle med øynene:

1. Den «gratis» versjonen er basically en demo – kan ikke gjøre mye uten å betale.
  2. Ukentlige abonnementer er gammeldags rovdrift – $7,99 blir dyrt RASKT.
  3. Noen funksjoner føles overflødige, som om de bare er der for å rettferdiggjøre den vanvittige prisen.

Den Smarte Renser Appen: Verdt å sjekke ut

Jeg sjekket ut den Smarte renser appen for iPhone, og ærlig talt, den føles som en livredder for folk lei av overprisede apper. Den tilbyr filopprydding, fotoorganisering og mer – gratis. Gratis som i null kroner, ingen lumske ukentlige avgifter som lurer i skyggen.

Fordeler med Smart Renser:

• Ingen påtrengende betalingsmurer (en sjeldenhet nå til dags).
  • Den er enkel, gjør jobben uten unødvendig dilldall.
  • Funksjonene er sammenlignbare med Cleaner Guru – som fjerning av duplikater og organisering av bilder.

Ulemper med Smart Renser:

• Begrenset avanserte tilpasninger sammenlignet med dyre apper som Cleaner Guru.
  • Brukergrensesnittet føles funksjonelt, men ikke like polert som premium-apper.

Kort oppsummert:

Cleaner Guru = Greie funksjoner, vanvittig pris. Hvis du elsker å bruke penger ukentlig på abonnementer, kanskje prøv den. Ellers, Smart renser appen for iPhone tilbyr en lignende opplevelse for $0, og ærlig talt, hvorfor betale når du kan få samme resultat gratis?

Hvis du fortsatt er i tvil, finnes det også konkurranse der ute med apper som er like tvilsomme, men litt billigere. Cleaner Guru gjør jobben sin, ja, men det er vanskelig å kalle det verdt det når gratisalternativer er like effektive.