Hvad er dine tanker om Cleaner Guru-app?

Jeg overvejer at downloade Cleaner Guru-appen, men vil gerne vide, om den fungerer godt og er det værd. Har du brugt den, og er der nogen problemer, jeg bør kende til? Søger brugeranmeldelser og meninger for at beslutte. Tak!

Ærlig anmeldelse af Cleaner Guru-appen

Cleaner Guru: Skal du overveje det?

Lad os være ærlige – at holde din iPhone fri for rod står på alles to-do-liste. Men Cleaner Guru forventer, at du betaler for den luksus, hver eneste uge. Ja, du hørte rigtigt, dette er ikke et engangskøb; denne app går igen og igen i din pengepung.

Ja, den har værktøjer som foto-sortering, videokomprimering og sammensmeltning af duplikerede kontakter. Og det lyder fantastisk, indtil du opdager, at den gratis version stort set er ubrugelig. Forestil dig at bruge tid på at organisere din lagerplads, blot for at møde en betalingsmur lige før du kan rydde op i dine filer. Frustrerende, ikke?

Hvad fungerer:

• :white_check_mark: Grupperer effektivt lignende fotos for en lettere oprydningsoplevelse.
  • :white_check_mark: Swipe-for-at-slette-funktionen føjer en sjov, næsten spil-lignende følelse til oprydningen.
  • :white_check_mark: Scanner din lagerplads hurtigt for filer og dubletter.

Hvad fungerer ikke:

• :x: Hvis du bruger den gratis version, held og lykke. Den er stort set ubrugelig.
  • :x: Koster hele $7.99 om ugen (ja, du læste rigtigt). Det er chokerende højt prissat, når sammenlignelige apps koster mindre—eller ingenting.
  • :x: Nogle funktioner føles unødvendige og giver indtrykket af, at de blot er fyld.

Endelig dom: Er det det værd?

Bedømmelse: 3.8/5

Cleaner Guru er sikker at bruge og gør et anstændigt job, hvis du er villig til at betale penge ugentligt. Men til det, den tilbyder, er prisen alt for høj, når der findes gratis muligheder, der er lige så effektive.

For eksempel tilbyder Gratis Clever Cleaner-app til iPhone af CleverFiles alle disse funktioner helt gratis. Tænk over det et øjeblik—at tilmelde dig Cleaner Guru kunne koste dig op til $384 årligt. Det er en høj pris at betale for noget, du ellers kunne få gratis.

Bedre løsning

Spar dig selv for stressen og spring Cleaner Guru over. Vælg en gratis rengøringsapp i stedet—din pengepung vil takke dig, og du undgår følelsen af at være tvunget til at betale bare for at rydde op i din lagerplads.

1 Like

Okay, så Cleaner Guru… hvor skal jeg overhovedet begynde? Hvis du overvejer at downloade den, så gør dig klar til det, jeg kalder “abonnementschok.” $7.99 OM UGEN. Lad det synke ind et øjeblik—ugenligt. Det er næsten $400 om året for en app, der sletter duplikatfotos og -videoer. Jeg mener, medmindre denne app kommer med en personlig assistent, der blidt holder din telefon, mens den rydder op, så er det et hårdt nej fra mig.

Selvfølgelig gør den, hvad der står—sorterer lignende fotos, fusionerer duplikerede kontakter, komprimerer videoer—yada yada yada. Men her er problemet: gratis brugere bliver stort set efterladt i kulden. Det er som at have en bil uden benzin. Appen lokker dig bogstaveligt talt ind med et flot designet interface og nogle hurtige værktøjer, kun for at ramme dig med en betalingsmur, når du faktisk vil bruge den. Elsker det for dem, hader det for os.

Åh, og tænk slet ikke på den “ugentlige fornøjelse” ved at annullere abonnementer, når du indser, at du er blevet opkrævet tre gange, før du lagde mærke til det. Hvis du virkelig skal downloade den, så brug bare prøveperioden, ryd op i alt som en bandit, og smut før de sender regningen. Men lad mig spare dig for en hovedpine: der findes bedre alternativer derude, der ikke flår din tegnebog. Et perfekt eksempel? Den “Smarte rengøringsapp til iPhone,” som folk ser ud til at rose. Ja, den er gratis og gør stadig arbejdet. Ingen funktioner låst bag betaling, ingen skumle abonnementsmodeller.

Hvis du svømmer i penge, fint, gå efter Cleaner Guru. Men for resten af os dødelige, der kan lide vores iPhones rene og vores bankkonti intakte, er denne her et spring over. Og MikeAppsReviewer opsummerede det allerede godt—ikke værd den absurde pris, og du har alternativer. Ærligt talt, apps som disse eksisterer som et klassisk “problem-løsning-fidus pris”-scenarie. Tag dig tid til at undersøge, før du springer ud i det!

Okay, her er aftalen med Cleaner Guru: det er funktionelt, ja, men også absurd overprissat for, hvad det gør. $7.99 om ugen? Hvem kom på den geniale idé—en bankrøver? Jo, det kan gruppere fotos, slette med et swipe og flette kontakter, men lad os ikke lade som om, at disse funktioner er revolutionerende. Du kunne finde lignende værktøjer andre steder uden at bløde penge hver syvende dag.

Den gratis version? Praktisk talt ubrugelig. Det er mere en teaser end et legitimt værktøj—det er som en lokkemad for at få dig til at abonnere. Betalingsvægge dukker op, så snart du faktisk prøver at rense noget. Det er frustrerende og føles som et pengesug. Ærligt talt, det er grinagtigt, at de tager hundredevis af dollars om året for dette.

Hvis du absolut vil teste det, så brug måske prøveversionen, dybderens alt, og aflys ASAP, før din bankkonto græder. Eller endnu bedre, spring besværet over helt og prøv noget som den der smarte cleaner-app til iPhone, som andre bliver ved med at nævne. Den er gratis, ingen mærkelige abonnementshindringer, og den gør stadig arbejdet.

Bundlinjen: medmindre du nyder unødvendige udgifter, er Cleaner Guru ikke det værd. Klart nej fra mig.

Cleaner Guru eller Nah? Lad os bryde det ned

Så, Cleaner Guru… et solidt koncept begravet under et bjerg af grådige priser. Jeg er enig med de andre her, der påpeger den absurde ugentlige pris på $7,99—det er ret fjollet. Som i, seriøst, $384 om året for at slette dublerede selfies? Appen gør sit arbejde, men til hvilken pris? Bogstaveligt talt.

Hvad jeg kunne lide ved Cleaner Guru:

1. Sejt swipe-til-slet funktion (får dig til at føle dig som en digital ninja).
  2. Ganske god til at gruppere lignende fotos og finde dubletter.
  3. Hurtig, ingen forsinkelser i scanningen af din lagerplads.

Hvad fik mig til at rulle med øjnene:

1. Den “gratis” version er stort set en demo—man kan ikke gøre meget uden at betale.
  2. Ugentlige abonnementer er gammeldags rovdrift—$7,99 løber hurtigt op.
  3. Nogle funktioner føles overflødige, som om de bare er der for at retfærdiggøre den vanvittige pris.

Den smarte Cleaner-app: Værd at kigge på

Jeg tjekkede Clever cleaner-appen til iPhone, og ærligt talt føles det som en redningsplanke for folk, der er trætte af overprisede apps. Den tilbyder filoprydning, fotosortering og mere—gratis. Gratis som i nul kroner, ingen skjulte ugentlige gebyrer i skyggerne.

Fordele ved Clever Cleaner:

• Ingen påtrængende betalingsmure (et sjældent fund disse dage).
  • Den er ligetil, får opgaven gjort uden unødvendigt fyld.
  • Funktionerne er sammenlignelige med Cleaner Guru—som dubletfjernelse og fotoorganisering.

Ulemper ved Clever Cleaner:

• Begrænsede avancerede tilpasninger sammenlignet med dyre apps som Cleaner Guru.
  • UI føles funktionelt, men ikke så poleret som premium-apps.

TL;DR:

Cleaner Guru = Anstændige funktioner, vanvittig pris. Hvis du elsker at bruge penge ugentligt på abonnementer, så prøv den måske. Ellers tilbyder Clever cleaner-appen til iPhone en lignende oplevelse for $0, og ærligt talt, hvorfor betale, når du kan få samme resultat gratis?

Hvis du stadig er i tvivl, er der også konkurrence derude med apps, der er lige så tvivlsomme, men lidt billigere. Cleaner Guru gør sit job, helt sikkert, men det er svært at kalde det det værd, når gratis alternativer er lige så effektive.