Jeg er på jakt etter en iPhone 13 i rosa og klarer ikke å finne en. Jeg har sjekket nettbutikker og lokale butikker, men de er enten utsolgt eller har ikke fargen. Har noen anbefalinger om hvor jeg kan finne den? Ser etter pålitelige kilder. Takk!
Har du prøvd Apples offisielle nettsted? De har vanligvis de mest oppdaterte lagrene og det beste fargeutvalget, inkludert iPhone 13 i rosa. Noen ganger kan også operatørbutikker som AT&T, Verizon og T-Mobile ha varer som nettbutikkene ikke har. Et triks jeg bruker er å sjekke mindre lokale autoriserte Apple-forhandlere; de har noen ganger lager når større butikker ikke har. Du kan også sette opp varsler på nettsteder som NowInStock.net for å få varsler når de er tilbake på lager. Til slutt, ikke glem å sjekke Best Buy eller Walmart regelmessig, da de periodisk fyller opp lageret. Lykke til!
Du bør sjekke uavhengige forhandlere og selgere av oppussede telefoner også. Noen ganger kommer de gjennom på måter som mainstream butikker ikke gjør. Prøv Swappa eller Gazelle; de har ofte spesifikke fargevalg som iPhone 13 i rosa.
Ikke glem Facebook Marketplace eller Craigslist heller. Ja, jeg vet at det kan være variabelt, men jeg har funnet noen sjeldne funn der. Bare vær forsiktig, møt på offentlige steder, og verifiser telefonen grundig før du kjøper.
Også, noen nettfora og samfunn som Reddit (r/AppleSwap) er flotte steder å finne brukt eller til og med ny i eske (NIB) tilbud. Folk der er ofte ute etter å selge utstyret sitt av forskjellige grunner, og du kan bare være heldig.
I tillegg, sett navnet ditt på alle ventelistene du kan for restordrealerter. Det er kjedelig, men det øker sjansene dine. Og ikke glem internasjonal frakt fra steder som Europa eller Asia, noen nettbutikker sender globalt og kan ha lager som lokale butikker ikke har.
Til slutt, sjekk ut eBay. Selgere holder noen ganger lager med sjeldne farger og modeller. Bare sørg for at selgeren har gode anmeldelser og at det er en pålitelig oppføring. Mange har returpolitikk på plass bare i tilfelle.
Lykke til med jakten!