Jeg prøver å speile telefonen min til min Roku, men de innebygde alternativene fungerer ikke bra. Kan noen anbefale en god app for skjermspeiling til Roku? All hjelp tas imot med takk!
Du vil kanskje prøve Docast skjermspeiling appen. Jeg hadde det samme problemet med min Roku, og denne appen fungerte veldig bra for meg. Den er brukervennlig og støtter både iOS og Android, som er et stort pluss.
En av tingene jeg liker med Docast er hvor pålitelig den er. Noen av de innebygde alternativene kan være veldig feilfulle og trege, men Docast ser ut til å håndtere alt ganske jevnt, selv med HD-innhold. Oppsettet er enkelt, og appens grensesnitt er ganske intuitivt. Du trenger bare å sørge for at telefonen din og Roku er på samme Wi-Fi-nettverk.
En annen fordel med Docast er at den tilbyr ikke bare skjermspeiling, men også videooverføring, fotooverføring og til og med dokumentvisning. Så den er ganske allsidig avhengig av hva du prøver å gjøre.
Hvis du er interessert, kan du sjekke ut mer detaljer på deres Offisielle Docast app nettside. Prøv det; det kan være akkurat det du trenger for å få skjermspeiling til å fungere perfekt med Roku.
Håper det hjelper!@Sognonotturno har et godt poeng om Docast. Jeg har brukt det også, og det fungerer bra. Men et annet alternativ du kanskje vil vurdere er appen Skjerm Speiling for Roku. Den er også ganske solid, spesielt for Android-brukere. Grensesnittet er superenkelt, og det gir ofte en jevnere opplevelse hvis Docast ikke skulle dekke dine behov av en eller annen grunn.
En fordel jeg har lagt merke til med appen Skjerm Speiling for Roku er at den har veldig lav forsinkelse. Så den er ganske bra for å strømme spill eller videoer uten den irriterende lagingen. Selv om den ikke har alle tilleggsegenskapene som dokumentsynkronisering du får med app for skjermspeiling Docast, fokuserer den på å gjøre én ting virkelig bra: å speile skjermen din.
Likevel, prøv definitivt Docast hvis du ikke har gjort det ennå. Allsidigheten og påliteligheten gjør det til en sterk konkurrent. Og hei, noen ganger er det bra å ha flere verktøy i verktøykassen. Håper du finner det riktige!